الأربعاء، يونيو 29، 2011

تم ازالة توتا من قائمة الكاتبات

توتا خانتني انا والمدونه صارت ماتعملش
دروس مكياج وولا حاجه  عشان كذا انا حذفتها
واتمنى انها ماتجي وتعتذر لأن خلاص 
عاقتي بيها انتهت انا تعمل كل شي ولا تخوني ولا تكذب علي
ولأنها خانتني وكذبت علي مفروض اعمل لها اكثر 
امنتها بمدونتي لأني مسافره و مقدر ادخل بكل وقت 
بالأخير جالسه تكتب بالمدونات الثانيه 
وتقول لي انا حسافر لبابا ومابقدر ادخل 
مع كل اسف نزلت من عيني كنت بوثق فيها ببس دحين لا
جد ضيعت وقت كثير معاها واسفه ع الأطالهـ
انا عطيت توتا مسؤليه هيا مش قدها مع كل اسف 
وانا الي كلمت عمي مشان يعمل لي ويعمل لها الماسه 
بس خلاص الحمد الله كشفتها قبل مابخليها الماسه 
جد خذلتني انا والمدونه

هناك 3 تعليقات:

tota.khaled يقول...

والله انا اسفه انا كان عندى شويه ظروف اسفه ممكن ترجعينى وووالله كل يوم هاكتب والله انا اسفه
انا مش بحب حد يزعل مى والله اسفه والله هاكتب كل يوم اسفه يا شوق انا والله غير كده
انا بقدم كل اعتزارى وياريت تقبلى
والله اسفه صدقينى انا بقم كل اعتزارى

Unknown يقول...

ممكن اقبل كل شي ولا انك تكذبي علي ولو جد عندك ظروف
كان ماكتبتي بمدوناات ثانيه..!
اسفه انتي الي خليتيني اعمل كده

tota.khaled يقول...

طيب ممكن تسامحينى والله انا مش هاكتب فىى مدونه تانيه واله والله انا مش هاكتب فى اى مدونه تانيه اسفه انتى مش عارفه انا زعلانه قد ايه
حتى كنت بكلم سوسو
انا اسفه ممكن
والله انا اسفه
ممكن بقى طيب نبدا فحه جديده خالص نعمل مدونه مع بعض نعمل اى حاجه ممكن لو سمحتى
انا اسفه يا شوق اسفه