الأحد، يوليو 31، 2011

برنامج مع صبايا احلى

السلام عليكم ما زال هنالك المزيد والمزيد
في مدونة كلنا صبايا ستاردول
كل اسبوع يوم الخميس يعرض لكم
ولاول مره
برنامج لستار دول وخاص بمدونة كلنا صبايا ستار دول 
و يمنع النقل بتاتا بتاتا 


للاشتراك زوروني في ستار دول اسمي (( dodey6666)) 
البرنامج عبارة عن اننا رح نختار بنت ونجملها ونشتريلها اشياء من السوق و نزين بيتها على حساب البرنامج


بس في شروط:
1-يكون عندها اكثر من 500 ستار بوينتس ((حتى لو 501))
2-يكون معها فلوس على الاقل 100 ستار كوينز (( عشان نختار للبنت احلى الملابس من المحلات ))
3-تعلمني في ستار دول انها بتشترك و تضيفني كصديقه وترسل لي كلمة مرورها في رساله والله اني ما اسرق حسابات
((واللي مو واثقه لا تشترك ))




طبعا اذا ما لقيت تعليقات ما راح اكمل الفكره....


باااااااااااااااااي وكل عام وانتم بخير

هناك 13 تعليقًا:

tota.khaled يقول...

انا هاشترك بس هاجمع الاول ال100 كوينز
وانا هابعتلك طلب صداقه يا قمر
وانا عمدى كل الشروط ويسعدنى طبعا ان اكون اول من يكتب تعليق

dodey6666 يقول...

شكرا وانا موافقه اهلا بيكي

Menna.Khaled يقول...

*اها فكرة حلووة اوي بس مرسي انا مش عايزة اشتركــ*

dodey6666 يقول...

اوكي وشكرا ليكي يا سكر

rokaandmeme يقول...

وانا هاشترك بس اما اكمل 500

dodey6666 يقول...

اوكي

dodey6666 يقول...

يا tota.khaled جملناك وزيناك وباقي اشياء صغيره بس لا تدخلين حسابك الا بعد يوم واحد

Sad LoveR يقول...

انا هشترك اسمى lily-loveparty

Heba Fargahli يقول...

انا هشتركـ واسمي HAPPOSH1997

Heba Fargahli يقول...

طيب ابعتلك الرقم والاسم وموافقة ع الشروط

popora4 يقول...

انا هشارك و موافقة على الشررروط

Heba Fargahli يقول...

ي جماعة انا انسرق حسابي ومحتاجة حد يساعدني

غير معرف يقول...

اؤكي امكن اشترك