الجمعة، سبتمبر 09، 2011

هلا بنات كيفكم 
ان شا الله تمام 
اليوم انا عندى فى الببازار كتيييير اشياء مو عاوزاها 
قولت اوزعها هديه على احلى متابعين واول 10تعليقات
هما الى راح ياخدوهم للسوبر وللى مو سوبر 
يلا بنا نشوف ايه هيا الهدايا :
________________________
اول تعليق معانا هايكون لغير السوبر وهاياخدها منى فقط ب2كوينز
الهديه:اننننتتتتتتتتهت
 _________________________________________
ثانى هدي وهى للسوبر الى فايزه هاتاخدها منى ب2دولارز بس

الهديه:انتتتتهت


______________________________________
الهديه ال3 هى للى مو سوبر وهاتاخدها منى ب2كوينز
الهديه:انهت
___________________________________________________________
الهديه ال4 هاتكون للسوبر وهاتاخدها منى ب2دولار:انتهت
لهديه:

____________________________________________________________
الهديه ال5 وهى بكوينز والفائزه راح تاخدها من ب2كوينز:انهت
_____________________________________________________________
هديه السوبر راح تاخدها منى الفائزه ب2كوينز وبس:انتهت
_________________________________________________________________هديه الكويينز راح تاخدها منى الفائزه ب 2 كوينز :انتهت
________________________________________________________
هديه السوبر رح الفائز تاخدها منى ب2دولار وبس:تعليق سوبر
_________________________________________________
هديه الكوينز راح تاخدها منى االفئزه ب2كوينزتعليق لغير السوبر
__________________________________________________
اخر هديه معانا وهى للسوبر الفائزه هاتاخدها منى ب 2دولار بس:تعليق للسوبر

___________________________________________________
ملاحظه :يمكن لاى حد يشترك سوا كانو المتابعون او الكاتبا ت او حتى مالكه المدونه

مممممممممممممممممنوع الغش 
__________________________________
لاتنسون الدعاء الى 

الى عاوز يروح جنااحى منن هنااااااا
مع السلام 

هناك 27 تعليقًا:

SsosSa ANa يقول...

انا انا ناا

SsosSa ANa يقول...

سورى اسمى فى ستاردول
funbakr

soso22nice يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
Unknown يقول...

انا momo.loloLady

cnon يقول...

انا cnon

tota.khaled يقول...

اوك بحجز ليكم الحاجه
وبقولكم فى الدردشه بس يلا يا بنات نقص
5 تعليقات يلا قبل لما تخلص

غير معرف يقول...

انا starofpinkalaa

yoyaa200 يقول...

انا اسمي yousr-fahmiوعايزة اشترك

cnon يقول...

انا cnon يلي قلتلك ....................

tota.khaled يقول...

يلا ي بنات ناقص 4 تعليقااات

safa يقول...

انا عايزة اشترك و انا مش سوبر اسمى فى ستاردول bestmenna2011

tota.khaled يقول...

يسر انتى مش سوبر

safa يقول...

و بليييييييييييييز عايزة البدى بتاع القطة اللى ب 2 ستاركوينز

safa يقول...

ما انا عارفة انى مش سوبر و عايزة البدى اللى بستاركوينز اللى مرسوم عليه قطة بليييييييييييييز

safa يقول...

و انا عايزة كل البديهات و الملابس المجانية اللى انتى مش محتاجاها و عايزة اشتريها منك بس بسعر رخيص بلييييييييييييز و يكون بستاركوينز لانى مش سوبر و ممكن تخلينى كاتبه هنا فى المدونة انا اعرف طرق تجيب حاجات مجانية كتييييييير مستنية ردك يا قمر

tota.khaled يقول...

لنسبه للتس€شرت الى عليه قطه اتباع للفائزه وبالنسبه
للحاجا الى مش عاوزاها ابعتيلى لب صداقه وبالنسبه للكاتب اشوف رأ ى مالكه المدونه

safa يقول...

اوكى ابعتيلى اول فستان او اى حاجة لو اتباع و انا هبعتلك طلب صداقة

safa يقول...

و بعتلك طلب صداقة

tota.khaled يقول...

اوك

tota.khaled يقول...

طيب يا قمر انتى سوبر ستارز ولا لا

tota.khaled يقول...

لان فى طلبين

safa يقول...

انا مش سوبر

popora4 يقول...

انا بشترك و اسمي بستار دول popora4

tota.khaled يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
tota.khaled يقول...

يا قمر الهدايا خلاص اتوزعت على العشر تعليقات
معلش يا قممر انتظرينا فىالمسابقه الجايه وان شاء الله تكونى انتى اول واحده تكسبى الهديه

soso يقول...

وانا اسمى اههqueenegy1

Unknown يقول...

انا عايز و اسمي بستاردول:esoSinger لكن انا مش سوبر ستار