الأحد، يوليو 31، 2011

مسابقة فتاة ستار دول المشهوره

 السلام عليكم
كل عام وانتم بخير  (( يوم الاثنين رمضان انشاء الله صيام مقبول لكم ولنا ))
كلمتكم من قبل عن مسابقة فتاة ستار دول المشهوره
الحين بعد لما تقرؤن الموضوع روحوا التعليقات واكتبوا اسمكم في ستار دول
انا بكتفي ب5 بنات في المسابقه و في النهائيات بختار من ال5 اثنين واخيرا بختار واحده ولها جائزه رائعه مررررره
يلا يا بنات زينوا بيتكم وشكلكم و تجهزوا اكثر بنت بيصوت لها البنات بتفوز
طبعا في قواعد :
1- مافي بنت تسوي حمله عشان يصوت لها البنات ...
2- لازم تكون مشتركه في المدونه
3- اللي يطلع من المسابقه ما يشتم او يهين في احد
4-عدم الغش
5- الايمان بان كل شيء بقدرة الله وحده
6-اللي الاقي احد من المتسابقات يروح لبيت احد ويقوله صوتلي في مدونة كلنا صبايا ستاردول سوف تطلع من المسابقه وما عاد تدخلها


يلا اشتركوا




بااااااااااااااااااااااي

هناك 15 تعليقًا:

galaxymoro يقول...

انا بشترك يا دودى

dodey6666 يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
dodey6666 يقول...

اوكي انتي اول مشتركه في المسابقه

ulansam يقول...

انا اشترك اسمي punkamini2011

dodey6666 يقول...

انتي ثاني مشتركه في المسابقه

dodey6666 يقول...

يلا يا بنات اشتركوا

hibadafer2009 يقول...

انا بدي اشترك اسمي hibadafer2009

menolove يقول...

انا عايزة اشترك اسمى menolove بس انا مش سوبر

tota.khaled يقول...

انا عاوزه اشترك انا اسمى فى ستاردول tota.khaled

dodey6666 يقول...

hibadafer2009 انتي المشتركه الثالثه

dodey6666 يقول...

menolove عادي مش لازم سوبر بس انتي المشتركه الرابعه

dodey6666 يقول...

tota.khaled انتي المشتركه الخامسه

◕‿◕。dodo◕‿◕。 يقول...

اسمى dohastar1

dodey6666 يقول...

انتي المشتركه السادسه

zszs19957 يقول...

انا ابي اشترك في المسابقه اسمي في ستاردول zszs19957