الثلاثاء، يونيو 21، 2011

مسابقة والهدية سوبر

اول بنت تجيب 20 مشتركه 
راح اخليها  سوبر ستار لمدة اسبوعين 
يلآلآلآ مين الي بدها تفووز؟! 
بششرط تجيب بنات مو تعمل لها حسابات 
 لاتخافوا مني خافوا من الله 
وقلت اول بنت تجيب 20 بنت راح اخليها 
سوبر ستار او بمدد عضويتها غير الكاتبا
طبعاً  االمشتركين الي تجيبهم تخليهم يكتبوا اسمها هنا
بالتعليقات 
يلآلآ سي يو

هناك 50 تعليقًا:

HappyGolia يقول...

حاضر ي قمر بجيبلك ان شاء الله 25 بنت كمان من عيوني
اسمي بستاردول هو HappyGolia

noor98celeb يقول...

انا ان شاءالله بجبيهمولك اسمى فى ستاردول noor98celeb

Menna.Khaled يقول...

انا اشتركت من طرف noor98celeb

ملوكة الحبوبة يقول...

انا اشتركت و انا من طرف noor98celeb يا ريت تشتركى فى مدونة ملوك و ده اللينك بتاعها
malak-moloukae.blogspot.com

galaxymoro يقول...

انا هجيبلك او هحاول

غير معرف يقول...

اشترك بالمسابقة

noor يقول...

هشترك بالمسابقة

gogo يقول...

انا من طرف noor

lolo يقول...

انا من طرف noor

goha يقول...

انا من طرف noor

mona يقول...

انا من طرف noor

maya يقول...

انا من طرف noor

yoyo يقول...

انا من طرف noor

jojo يقول...

انا من طرف noor

nanao يقول...

انا من طرف noor

momo يقول...

انا من طرف noor

sara يقول...

انا من طرف noor

arwa يقول...

انا من طرف noor

nosa يقول...

انا من طرف noor

koko يقول...

انا من طرف noor

hoda يقول...

انا من طرف noor

soso يقول...

انا من طرف noor

shosho يقول...

انا من طرف noor

nora يقول...

انا من طرف noor

soma يقول...

انا من طرف noor

sosy يقول...

انا من طرف noor

lolokaka يقول...

انا من طرف noor

toto يقول...

انا اشتركت من طرف noor

shosho G يقول...

انا اشتركت من طرف noor

nono يقول...

انا اشتركت من طرف noor

mona يقول...

انا اشتركت من طرف noor

SOSO FOFO يقول...

انا اشتركت من طرف noor

Yoyo Hngew يقول...

انا اشتركت من طرف noor

Koko Lll يقول...

انا اشتركت من طرف noor

hoho يقول...

انا اشتركت من طرف noor

Vovo يقول...

انا اشتركت من طرف noor

FOFO يقول...

انا اشتركت من طرف noor

SWWETT يقول...

انااتكتمن طرف NOOR وسعيدة لانى اشتركت

sosos يقول...

اشتركت من طرف noor ومدونة حلوة قوى

Bobo يقول...

اشتركت من طرف noor وفرحا

Ggoo يقول...

اشتركت من طرف noor حلوة المدونة سعيدة جدااااااااااااا

الملكة يقول...

اشتركت من طرف noor

Tto يقول...

اشتركت من طرف noor وشكرا لى noor لانها عرفتنى بالمدونة الحلوة دى

Rawan Rr يقول...

اشتركت من طرف noor

maya يقول...

اشتركت من طرف noor مرررة حلوة

soma يقول...

اشتركت من طرnoor سعدا جدا لانى اشراكت والفضل لى noor

star يقول...

اشتركت من طرف noor وحلوة مدونةكلنا صبايا يتار دول

غير معرف يقول...

حلوى

noor يقول...

انا noor وامى فى ستار دول هو noorgirl10

لارا-مس لارا يقول...

ممممممممممممممممممممممممممممم
مسابقه حلوه
ممكن اشترك؟!واذا فزت بليز بليز بعد رمضان تخلييني واااااك؟واسمي بستاردوبbasel.123basel