الأحد، يوليو 17، 2011

هبل ستاردول (غلطه بجد تجنن)

هاى ازيكم عاملين ايه
فى حاجه بينت هبل ستاردول على حققته بجد
بصو بقى انا لما شوفتها انبهرت بصراحه
ششوفوو
الصوره دى شوفو شعر البنت
ازاى شعرها يبقى سوبر ستار وهى اصلا عمرها ما كانت سوبر ستار استنو كمان
عندى ادله
لانها لو كانت سوبر ستار كان غرفها الى التين الى هما فوق الغرفتين الريسيت هيعملو كدا
انما هى اوضها عاملين كدا
وداه معناه ان ماكنش سوبر قبل كدا
استنو عليه شويه لسه ماخلصتش
شوفو هى انضمت لستاردول امتى

لسه منضمه لستاردول امبارح
يعنى مالحقتش تعمل سوبر ولو عملت ماكنش هيلحق يخلص
فى بنات كتير ساـلوها فى سجل زوارها انا جبت بنتين منهم ودى صور اسألتهم
والتانيه

هى ماردتش على اى حد منهم ولما لائت الاسأله بدأت تزيد جاوبتهم بالاجابه
دى
انا استغربت جدا جدا جدا وكمنت هتجنن بصراحه
حد يعرف الحل للسؤال او حد حصل معاه كدا
اولا احنا اول مدونه نازلنا الخبر وممنوع النقل من دون زكر المصدر ممنوع منعا باتا
وداه اسمها
سلام وبليز جاوبونى لانى هتجنن

هناك 4 تعليقات:

Nadda alturki يقول...

يمكن علشآن يوم السوبر الي ستآر دول يحطونه وهي غيرت شعرهآ في ذآك اليوم

qw-123 يقول...

بس مايمديها تحطو برضو يقول لازم تكوني سوبر والله مادري ليش !!!!

sweetsomaia يقول...

على فكرة يا جماعة انا حصل معايا مشكلة اول امبارح وكان صورة البنت دى بتظهر على بروفايلى بدل صورتى على البروفايل ونفس صورة البنت مع انى مش سوبر
بس النهاردة رجعت صورتى عادى بعد ما بعت رسالة للادارة

مدونة ستاردول العرب يقول...

بلا غباء اقدر اسويها وربي سهله انا عندي حساب جديد وشعري سوبر وربي وانا ولا مره كنت سوبر وربي بس مش معلمه احد