الأربعاء، يوليو 27، 2011

تفهيم

بصراحة نظراً لأن نصكم مافهم قصدي راح افهمكم عبر طريق اللغة الفصحة
إنني في رمضان سأعمل بكل اسبوع مسابقة ومدت تصويتها 6 اايام
حيث راح يكونوا الفائزتين اكثر 2 اتصوت لهم ولهم هدايا سوبر
وهذا لمدة ال 3 اسابيع وفي بنات بتقول اخليها 6 تعليقاات لا حرام
كدا الباقي ونظراً لعدم التفاعل ستلغا المسابقات
لذا ارجو ال|أهتمام لأن انا مش مستعده اعطيكو  الهدايا وتالي بعد ماتستلموها
خلاص ترجعوا زي ماكنتوا ولا كأني تعبانه في حاجة اصلا
اتمنى الأهتمام وطبعا\ً الكاتبات الي اختفوا عن المدونه اسبوع ماراح يستلموا رواتبهم الا
بعد مايخلصوا الأسبوع الي عليههم ....
سلآلآم

هناك 8 تعليقات:

Nadda alturki يقول...

شكرآ ع المجهود

soso22nice يقول...

شكرا يا قمر انك فهمتينا قصدك اكتر

SsosSa ANa يقول...

طب شو هى راوتب الكاتبات وانا غبت اسبوع يعنى استغل اسبوع فى رمضان وبعدها باخد راتبى وبكمل شغل ولا ايش
انا شكلى اتغبات شويه انهارده ما بعرف ليش هههههه

Nadda alturki يقول...

ومعليش أنآ حسبته قرعه مو تصويت علشآن كذآ قلت 6 تعليقآت

Unknown يقول...

سوسوانتي امككانت ولدانه يعني عادي بس في كاتبات ماعندها حاجةوماكتبت لحد الآن

ندوشش بس عضوويه 1 الي راح تكون بالقرعه
راح تفهمون اكثر لما احط الشروط

SsosSa ANa يقول...

اه خلص فهمت شكرا يا قمر

hamsababe يقول...

طب وانا ما بكتب ولا ايه ولا اتاخرت اسبوع

ulansam يقول...

شكرا على التوضيح