الجمعة، أغسطس 05، 2011

شدو حيلكم باقي يومين بس وينتهي التصويت

باقي يومين بس وينتهي التصوويت اتمنى لكم حظ وافر وهذي النتائج حالياً

مثل ما احنا شايفين رورو وتوتا اعلى نتائج واذا بقوا هم اعلى نتائج
بيفوزوا بالجائزتين السووبر....

هناك 6 تعليقات:

slambest يقول...

مبروك عليهم و يتهنو ان شاء الله و عقبال عنا
ننتظر النتائج على احر من الجمر

Nadda alturki يقول...

مبرووك للفآئزه الي رآح تفوز

louiziana14 يقول...

انا بصوت لpunkamini2011

ulansam يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ulansam يقول...

انا في المرتبة الخامسة كثير بعيد بس ارجو الفوز

tota.khaled يقول...

هاى يا قمر انا توتا شكرا لكل البنات الى صوتولى بس فيه حاجه شوق قالت خلال 24 ساعه لو ماتدهاش الرقم بتاعى هاتدى الجائزه لغيرى وانا كنت مسافره وكنت عندى ظروف فياريت لو اليومين خلصو من زمان وكده ياربيت اخدها علشان انا كان عندى ظروف وشكرا ورقمى السرى لو انا الفائزه ان شاء الله هاديكى فى رساله الباز يا قمر مع السلامه.