الاثنين، أغسطس 01، 2011

تبغين تصيري كاتبه؟

ابي كاتبه جديده 1 بس 
الشروط
1-تكون فاضيه ودايما على النت 
2-تعرف تجيب اشياء مجانيه 
3- مو كاتبه بأي مدونة اخرى 
4-ماتنقل من المدونات وتقوول مجهود شخصي لأن راح تنطرد دون اي نقاش 
5-عندها اسلوب حلو  
6-بتكتب راط المدونه ع اي صورة 
7-بتعرف كيف بتكتب رسالة وكيف  تط صورة بالرسالة وكيف تربط الصورة برابط 
بحيث ان لو بنضغط ع الصورة بتاخذنا ع الرابط على طول 
الي فيها كل دي الشرووط 
تكلمني ع ستاردول اسمي zhjs
بااي

هناك 5 تعليقات:

tota.khaled يقول...

انا عندى كل الشروط بس انا كاتبه فى مدونه تانيه
بس انا مش بتفاعل فيها كتير

غير معرف يقول...

انا انا مش كاتبة في اي مدونة وعندي هاي الشروط بس ما راح اقدر اساوي نص رمضان اوك

غير معرف يقول...

على فكرة انا missirma12345 بس حط مجهول مشان شاركت من ياهوو و مش عارفة شو هو ملف التعريف

tota.khaled يقول...

ممكن يا شوق اكون كاتبه انا عندى كل الشروط والمدونه التانيه مش هاتفاعل فيها والله

Menna.Khaled يقول...

انا مش عايزة مرسي و بالتوفيق للجميع