الأربعاء، أغسطس 24، 2011

فكرة جديده

اهلا بنات على غير العاده جتني فكرة ولا مدونة اتوقع ان سوتها لكن نحتاج
1200 مشترك ع الأاقل
طيب الفكره ان نسووي مسابقة مس ستاردول  بالمدونة ويكونوا الي بناخذهم بالمسابقة اول 150تعليق
  ويصير تصويتات  ومنافساات  والجائزة تكون عصضوويه ماسيه بشرط ان البنات الماسيات مايقدروا يشتركوا
بس السوبر والعضويات العاديه طبعاً ووقتها رح اشووف بنات متخصصين يساعدووني بالتنظيم  
اول 150 تعليق يكون فيهم كلمة مشترك ناخذهم وتالي نرووح جناح جناح وناخذ صوور البنات لدميتهم من بعد
مانعطيهم فرصة 10 ايام يعدلوا الدول تبعهم لو عجبتكم الفكره راح اجيب بنات يعملوا حملات عشاان نووصل لل1000
ع الأقل ^^ ارائكم

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

اوكيه

Heba Fargahli يقول...

حلووووووووووووووو جدا ونا حشترك معاكم يا حلوين فكره جااامده

hamsababe يقول...

انا هشترك اكيد

hamsababe يقول...

واقدر اسعدك

مدونة رورو يقول...

انا هشترك والفكرة جامدة

مدونة رورو يقول...

انا عضوية عادية

مدونة رورو يقول...

وهقدر اساعدك ياقمر

tota.khaled يقول...

انا ممكن اشترك واكيد انا ممكن اساعدك أى شى واسمى بساردول tota.khaled

SsosSa ANa يقول...

فكره حلوه

popora4 يقول...

فكرة حلوة كتيير و انا راح اشارك انشاء الله