الخميس، أغسطس 11، 2011

بنات

هاى بنات ؟عاملين ايه؟
انا راح اكتب المواضيع بعد الفطار
لانى مانمت من انبارح وبا ان يويو
اتمسحت من الكاتبات انا هاعمل الحجات الى ه كان ماسكاها دلوقتى
لحد ما نقسم الشغل
هى كانت ماسكه
(الدمى الجديده - فتيات الغلاف )
مع السلامه يا قمرات
(:

هناك 9 تعليقات:

hamsababe يقول...

انتى بجد انسانه غيوزه ومقهوره منى بس انا مش هسكتلك
اما بالمدونه وهى 4 مش انتى جيه تخديها على الجاهز
احنا غلنين عشان اقتمناكى
وبعدين ايه العفانه الى انتى عملاها بالمدونه دى
انسانه حقوده لاتحبى غير نفسك

hamsababe يقول...

انتى فكره نفسك انتى الى صممتى كل ده لا يا ماما فوقى ده انا وسوسو تعبنا بالمدونه وانتى جيه وخدها على الجاهز
اعرفى انتى اد ايه
اعرفى حجمك الاصلى
انتى ولا حاجه

hamsababe يقول...

وانا ما كنتش كاتبه اصلا انا كنت مشرفه انا وشوق وانتى الى كنتى حتت كاتبه عندنا لسه ما كملتنيش اسبوع وكنتى بتتحيلى عليا عشان نقبلك وشوق ترجعك صديقه تانى انا اتخدعت فيكى
اعرفى مقامك ورجعى نفسك

hamsababe يقول...

عرفهانك مش هتقدرى توجهينى لانك ضعيفه جدا كل الى عليكى انك تمسحى تعليقاتى
لانك جبانه
ومتستهليش افقد صيامى عليكى

hamsababe يقول...

ةومين الى سمحلك انك تبوظى شكل المدونه بذوقك ده
وتعملى تبادل اعلانى
انتى بتفتكرى نفسك صاحبه المدونه ولا ايه
ده انتى لسه اول يوم مشرفه
وبعدين يا حلوه انتى نقله خلفيه المدونه من انهوا مدونه تانيه يان نقاله

tota.khaled يقول...

انا انسانه زى كل الناس الى فى الدنيا
وثانيا شوق هى الى سمحتلى انى اغير شكل المدونه ثالثا
انا جايبه الصوره من جوجل الصور ش اكتر ومعرفش اساسا ان ه بتاعه مدونه وانا مش هاقول اكتر من كده ومش تقلبى
الدنيا علشان قلت هاممسحك بدالك لحد ما ننظم الشغ ومش انا الى هامسح تعليقاك ومش هامساها وانا وانا هاوجهك
لانى مش جبانه ابدا وانا مش بضيع صيام حد وانا اساس مافتحتش النهارده لان كان عندى ضيوف
وانا ماتغيرتش نا ز مانا انا مش هاقول اكتر من كده
سلام

tota.khaled يقول...

اقصد همسك بدالك لحد ما نغير الشغل

hamsababe يقول...

انا هرجع كمان يومين

tota.khaled يقول...

ماشى مبروك يا ستى بس والله انا ماكنش قصدى اى حاجه انا قولت هامسك الشغل لحد ما نظبط الشغل مش كل ده تقلبى الدنيا بالشكل ده انتى بصراحه اهنتينى على حاجات فاضيه
بس انا مسمحاكى وعارفه ان كل واحد يضايق بس والله انا ماكنتش اقصد اى فسوه غلط منى وانا مسمحاكى
^^